Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El rol de l'Estudiant en els programes d'Aprenentatge servei - claus per l'Avaluació

    1. [1] Universitat de Girona

      Universitat de Girona

      Gerona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 822-827
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Presentem un estudi sobre el rol que assumeixen els estudiants que participen en programes d'aprenentatge servei universitaris. L'ApS, com a metodologia participativa, exigeix dels estudiants que actuïn com a professionals, malgrat que estiguin en període de formació, i interactuïn de forma vinculant amb altres persones i professionals. Segons la tasca que els planteja el servei, doncs, han d'activar competències específiques del seu àmbit de coneixement, genèriques del món laboral i enfortir la seva formació ètica. Presentem una primera tipologia d'aquests rols professionals i analitzem quins són els més freqüents en les experiències d'ApS portades a terme en l’àmbit universitari català des de 2008 descrites en publicacions científiques. Definir amb precisió quin paper s'exigeix a l'estudiant dins els programes d'ApS és un factor clau per una avaluació correcta.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno