Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de L’avaluació d’experiències d’aprenentatge servei publicades

Raquel Heras Colàs, Eulàlia Guiu Puget, Pere Soler Masó, Jaume Bellera Solá, Pilar Albertín Carbó, Ana Bofill Ródenas, Mariona Masgrau Juanola, Anna Bonmatí Tomàs

  • català

    L’aprenentatge servei (ApS) és una proposta educativa cada vegada més estesa en l’àmbit universitari català. No totes les propostes, però, compleixen els criteris que fan que aquesta pràctica arribi al seu màxim potencial. La comunicació que es presenta mostra els resultats obtinguts a partir de l’aplicació d’un instrument elaborat per valorar les pràctiques d’ApS a la universitat. L’aplicació d’aquests criteris s’ha realitzat en experiències en l’àmbit universitari català a partir de les publicacions en articles o llibres. La comunicació presenta els resultats d’aquesta avaluació i ens permet conèixer l’estat de les pràctiques d’ApS universitàries segons la bibliografia científica actual.

  • English

    Service learning is a pedagogical approach which has been spread across Universities in Catalonia (Spain) during the last decade. Not all the proposals, however, reach the criteria for this practice to be fully accomplished. This communication shows the results obtained after applying an assessment tool for service learning practices in published scientific journals and books and that have been carried out in Catalan universities. Results allow us to know and reflect on the service learning practices in higher education that have been published.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus