Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Millora del nivell d’harmonització a l’assignatura tecnologia elèctrica amb ajuda de l’opinió de l’alumnat per tal d’ajustar la futura planificació i la càrrega de treball

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Metodologies centrades en l'estudiantat a l'Espai Europeu d'Educació Superior: Actes de la VIII Jornada de Millora Educativa i VII Jornada d'Harmonització Europea de la Universitat Jaume I / coord. por José Manuel Gil Beltrán, Miguel Ángel Fortea Bagán, 2009, ISBN 978-84-8021-725-5, págs. 58-62
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • L’assignatura “Tecnologia Elèctrica”, amb codi (337), que va començar a impartir-se als anys 90, va haver de ser reestructurada i adaptada arran de la publicació d’un nou reglament electrotècnic de baixa tensió realitzada a l’any 2002. A l’hora de fer la reestructuració i, aprofitant el procés de convergència europea en que es troben la majoria de titulacions de la nostra universitat (4t curs d’industrials on s’imparteix la 337 ho està, en concret), el professorat responsable va considerar que era el moment per canviar la metodologia i intentar fomentar la participació de l’alumnat en el seu desenvolupament. Per tal de poder ajustar correctament la càrrega de treball que els alumnes experimenten amb la nova estructuració de l’assignatura, se’ls va passar una sèrie d’enquestes anònimes per escrit que van haver de reomplir entre els membres de cadascun dels grups de treball en que es troben organitzats. De igual manera, també se’ls va demanar l’opinió i suggeriments en les ocasions en que han anat passant per tutories.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno