Héctor Beltrán Sansegundo, Enrique Belenguer Balaguer
L’assignatura “Tecnologia Elèctrica”, amb codi (337), que va començar a impartir-se als anys 90, va haver de ser reestructurada i adaptada arran de la publicació d’un nou reglament electrotècnic de baixa tensió realitzada a l’any 2002. A l’hora de fer la reestructuració i, aprofitant el procés de convergència europea en que es troben la majoria de titulacions de la nostra universitat (4t curs d’industrials on s’imparteix la 337 ho està, en concret), el professorat responsable va considerar que era el moment per canviar la metodologia i intentar fomentar la participació de l’alumnat en el seu desenvolupament. Per tal de poder ajustar correctament la càrrega de treball que els alumnes experimenten amb la nova estructuració de l’assignatura, se’ls va passar una sèrie d’enquestes anònimes per escrit que van haver de reomplir entre els membres de cadascun dels grups de treball en que es troben organitzats. De igual manera, també se’ls va demanar l’opinió i suggeriments en les ocasions en que han anat passant per tutories.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados