Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Beneficis dels infants bilingües: en l'adquisició de l'anglés com a tercera llengua

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Fòrum de Recerca, ISSN-e 1139-5486, Nº. 24 (XXIII Jornades de Foment de la Investigació en Ciències Humanes i Socials), 2019, págs. 65-66
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La llengua anglesa comença a introduir-se en el sistema educatiu espanyol des d’edats primerenques, a causa de l’ús de l’anglès com a lingua franca arreu del món. Concretament, a la Comunitat Valenciana, els infants comencen la seva educació amb valencià i castellà com a llengües pròpies de l’entorn i l’anglès com a tercera llengua. Els estudis previs demostren que les persones bilingües tenen més facilitat que els monolingües en l’adquisició de l’anglès com a tercera llengua (L3).

      L’objectiu del present treball fou analitzar un grup de 64 preescolars bilingües del CEIP Cervantes-Dualde de Betxí per tal d’establir els possibles avantatges que aquests infants bilingües haurien de tenir en l’adquisició de l’anglès com a tercera llengua. Aquest estudi pretén oferir dades sobre els beneficis del bilingüisme sobre el monolingüisme en l’adquisició de l’anglès com a tercera llengua, de manera que s’invaliden empíricament els biaixos d’una societat bilingüe amb llengües de diferent prestigi, el valencià i el castellà.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno