Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Review of publications: Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania [Child and the teacher in the process of learning and action]

    1. [1] Jesuit University Ignatianum in Krakow, Poland
  • Localización: Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 9, Nº. 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: The restructuring of preschool and elementary school education), págs. 203-212
  • Idioma: inglés
  • Es reseña de:

    • Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania = Child and the teacher in the process of learning and action

      Krzysztof Kraszewski (ed. lit.), Barbara Nawolska (ed. lit.)

      Cracow : Publishing House of Pedagogical University of Cracow, 2016

  • Enlaces
  • Resumen
    • Reviewed publication: Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania [Child and the Teacher in the Process of Learning and Action] (2016), ed. K. Kraszewski and B. Nawolska, Cracow, Publishing House of Pedagogical University of Cracow, ISBN 978–83–8084–013–3, total number of pages – 176.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno