Periodo de publicación recogido
|
|
|
Ewa Piwowarska, Jolanta Karbowniczek, Urszula Ordon
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 24, Nº. 2, 2023 (Ejemplar dedicado a: Communication and social change), págs. 419-436
Connective learning as teachers' approach to one's own professional devolopment: the case of Poland
Jolanta Karbowniczek, Dorota Zdybel
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 21, Nº. 1, 2022 (Ejemplar dedicado a: Good practices and challenges regarding the fostering of resilience in educational settings), págs. 189-210
Jolanta Karbowniczek, Urszula Ordon, Mirosław Łapot
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 22, Nº. 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Gifted, talented, and prodigious learners across contexts: school, family, and society/community), págs. 289-309
Coronavirus as an (anti)hero of fairy tales and guides for children
Jolanta Karbowniczek, Beata Kucharska
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 18, Nº. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Facing educational challenges), págs. 121-140
Jolanta Karbowniczek, Beata Kucharska, Augustyn Okoński
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 9, Nº. 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: The restructuring of preschool and elementary school education), págs. 31-49
Current trends in early pedagogy
Jolanta Karbowniczek, Beata Komorowska
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 1, Nº. 1, 2012 (Ejemplar dedicado a: Contemporary tendencies in preschool and elementary school education), págs. 13-25
Jolanta Karbowniczek
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 9, Nº. 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: The restructuring of preschool and elementary school education), págs. 203-212
Es reseña de:
Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania = Child and the teacher in the process of learning and action
Krzysztof Kraszewski (ed. lit.), Barbara Nawolska (ed. lit.)
Cracow : Publishing House of Pedagogical University of Cracow, 2016
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados