Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Talking chemistry in Zanzibar: probing pupils' chemistry knowledge using videos of local pedagogies

    1. [1] University of Bristol

      University of Bristol

      Reino Unido

  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 6, 2010, págs. 30-36
  • Idioma: inglés
  • Títulos paralelos:
    • Parlant de química a Zanzíbar: sondeig de coneixements de química dels alumnes utilitzant vídeos de les pràctiques pedagògiques locals
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L'article descriu una entrevista amb un grup de dos nois i dues noies sobre alguns viídeos d'ensenyament i aprenentatge a les escoles de Zanzíbar, a l'Àfrica. L'estudi és part d'un projecte més gran anomenat SPINE (Rendiment dels Alumnes en els Exàmens Nacionals), finançat pel Consell de Recerca Econòmic i Social i el Departament de Desenvolupament Internacional del Regne Unit. El projecte va ser una col·laboració entre la Universitat de Bristol i la Universitat Estatal de Zanzíbar. L'estudi proporciona l'evidència que els alumnes de Zanzíbar s'enfronten a dificultats importants amb l'idioma anglès que contribueixen a les seves dificultats amb els coneixements de química. No obstant això, quan els alumnes estan immersos en contextos interessants i motivadors, amb enllaços i referències a la cultura local i a l'escola, estan disposats i són capaços de contribuir al debat. Les discussions en aquest estudi il·lustren com pot ser de sofisticada per als alumnes la comprensió de la química juntament amb l'exposició d'algunes idees prèvies sobre alguns conceptes químics clau.

    • English

      The article describes a group interview with two boys and two girls around some video clips of teaching and learning in Zanzibar schools in Africa. The study is part of a larger project called SPINE (Student Performance in National Examinations) funded by the Economic and Social Research Council and Department for International Development in the United Kingdom. The project was a collaboration between University of Bristol and the State University of Zanzibar.

      The study provides evidence that pupils in Zanzibar face significant difficulties with English language which contributes to their difficulties with subject knowledge of chemistry as well. However when the pupils are immersed in interesting and motivating contexts with links and referents to local culture and schooling, they are willing to and are able to contribute to discussion. Such discussions in this study illustrate how sophisticated pupils’ understanding of chemistry and pedagogy can be along with the exposure of some misconceptions about some key chemical ideas.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno