Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Com ajuden els àtoms a aprendre química i quines dificultats generen?

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

    2. [2] Grup de treball Kimeia
    3. [3] Escola Sant Felip Neri, Barcelona
    4. [4] Escola Pia Nostra Senyora, Barcelona
    5. [5] IES Leonardo da Vinci, Sant Cugat del Vallès
  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 19, 2014, págs. 43-47
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Com a coordinadors del monogràfic, hem plantejat la pregunta del títol de l'article a docents dels diferents nivells educatius (universitat, secundària i infantil i primària). L'article presenta les respostes dels professors i professores editades pels coordinadors. Les seves opinions pel que fa a la manera com desenvolupen la temàtica de l'àtom a classe, així com les seves reflexions al voltant de l'àtom, mostren diferents punts de vista i ens ofereixen un ventall de possibilitats docents. Agraïm als professors la seva col·laboració.

    • English

      As coordinators of the monograph issue, we have raised the question of the title of the issue to teachers of all levels of education (university, secondary, primary school and childhood school). This article presents the responses of teachers edited by the coordinators. Their opinions regarding how to develop the theme of atoms in their lessons, as well as their thoughts on the atom and students’ difficulties, show different points of view and offer a range of educational possibilities. We thank the teachers for their collaboration.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno