Es recullen dades quantitatives d’estudiants de química introductòria de l’àmbit universitari amb eines basades en un navegador. Una eina de problemes de paraules utilitza un conjunt de variables generades per un algoritme. Una segona eina dibuixa estructures de Lewis amb punts, incloent-hi àtoms, electrons, enllaços i càrregues. La tercera eina examina la naturalesa de partícules de la matèria en què les esferes representen àtoms, ions o molècules. A més, s’utilitza el programari de seguiment ocular per analitzar problemes d’RMN de protó i per trobar funcionsestructurals.paraules clau: Resolució de problemes, resolució de problemes de paraules, representació d’estructures de Lewis, eines basades en un navegador, seguiment ocular.
Browser-based tools collected quantitative data from students in introductory chemistry at the tertiary level. A wordproblem tool used a set of variables generated by an algorithm. A second tool was for drawing Lewis dot structures, including atoms, electrons, bonds and charges. The third tool examined the particulate nature of matter in which spheres represent atoms, ions or molecules. In addition, eye tracking hardware examined proton NMR problems and finding structural features.keywords: Student problem solving, solving word problems, drawing Lewis structures, browser-based tools, eye tracking.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados