Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Studying student chemistry skills using browser-based tools and eye-tracking hardware

Norbert J. Pienta, Hui Tang

  • català

    Es recullen dades quantitatives d’estudiants de química introductòria de l’àmbit universitari amb eines basades en un navegador. Una eina de problemes de paraules utilitza un conjunt de variables generades per un algoritme. Una segona eina dibuixa estructures de Lewis amb punts, incloent-hi àtoms, electrons, enllaços i càrregues. La tercera eina examina la naturalesa de partícules de la matèria en què les esferes representen àtoms, ions o molècules. A més, s’utilitza el programari de seguiment ocular per analitzar problemes d’RMN de protó i per trobar funcionsestructurals.paraules clau: Resolució de problemes, resolució de problemes de paraules, representació d’estructures de Lewis, eines basades en un navegador, seguiment ocular.

  • English

    Browser-based tools collected quantitative data from students in introductory chemistry at the tertiary level. A wordproblem tool used a set of variables generated by an algorithm. A second tool was for drawing Lewis dot structures, including atoms, electrons, bonds and charges. The third tool examined the particulate nature of matter in which spheres represent atoms, ions or molecules. In addition, eye tracking hardware examined proton NMR problems and finding structural features.keywords: Student problem solving, solving word problems, drawing Lewis structures, browser-based tools, eye tracking.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus