Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La Prova d'avaluació escrita reflecteix els aprenentatges?: La resposta dels estudiants

  • Autores: Silvia Font Mayolas, Ana Belén Gómez Lima, Laura Masferrer Boix
  • Localización: UNIVEST 09 [Recurs electrònic]: II Congrés Internacional "Claus per a la implicació de l'estudiant a la universitat" : Girona, 11-13/11/2009 / - AA.VV. (aut.), 2009, ISBN 978-84-8458-302-8
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Les directrius de l’Espai Europeu d’Educació Superior proposen un nou model d’aprenentatge per competències que requereix una planificació de la docència centrada en l’estudiant. L’avaluació és un element clau a l’hora de dissenyar la guia docent de les assignatures. En aquesta comunicació es presenta una experiència d’avaluació de la percepció dels alumnes respecte a la prova en forma d’examen de dues assignatures dels estudis de Psicologia. Els estudiants van respondre la prova escrita i immediatament després en van fer una valoració mitjançant un autoinforme de preguntes obertes. Es descriu si els alumnes han considerat que la prova d’avaluació permetia reflectir els aprenentatges. S’exposen quines competències han quedat sense avaluar segons els estudiants i es recullen propostes de millora suggerides pels universitaris


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno