Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Ikasgelan elkarrekintza didaktiko emankorrak diseinatzeko tresna baten sorkuntza

Haizea Galarraga Arrizabalaga, Idurre Alonso Amezua

  • English

    The aim of this paper is to offer some basis for the design of didactic interactions, as well as a specifically created tool for that purpose. That material has been created in the framework of a teachers’ training process and after analysing its implementation, appropriate changes have been made to present it in this article. Furthermore, an example of a real didactic design and various testimonies are also presented, which might be useful for the good practice of the tool already mentioned. The classroom’s didactic interactions are the main focus of the paper, for the students to be the centre of their learning process, the key will be to investigate the communication forms and the collective construction of the knowledge. Hence, the objective is to analyse who, when, how and for what to take the floor in each communicative context and thereby propose some dimensions that didactic designs focused on the deep learning of students should have. 

  • euskara

    Artikulu honek ikasgelan elkarrekintza didaktikoak diseinatzeko oinarriak eta balizko tresna bat eskaintzea du helburu. Erreminta hau irakasleei eskainitako prestakuntza prozesu baten baitan sortu da eta beraren aplikazioa ikertu ostean, beharrezko izan diren egokitzapenak egin dira, artikulu honetan aurkezteko. Horrekin batera, diseinu adibide eta testigantza errealak ere jaso dira, tresnaren erabilpenerako gako batzuk ematen dituztela iritzita. Ardatzean ikasgelako elkarrekintzak jarri ditugu, izan ere, ikaslea bere ikaskuntza prozesuaren erdigunean jarriko badugu, komunikatzeko eta ezagutzak elkarrekin eraikitzeko moduak bilatu beharko ditugu. Beraz, komunikazio testuinguru bakoitzean hitza nork, noiz, nola eta zertarako erabili jarri dugu jomugan, eta alderdi horiei erreparatuta ikasleekin ikaskuntza sakonagoa lortzeko diseinu didaktikoek izan beharreko dimentsio batzuk proposatu.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus