Barcelona, España
Les tecnologies digital han esdevingut part de la vida quotidiana, majorment l’occidental, i estan presents en tots els àmbits de la societat. Cada un d’aquests àmbits s’han hagut d’anar adaptant als canvis socials i de mètodes de treball que ha suposat l’aparició i evolució de les diferents tecnologies. L’educació no és una excepció i s’ha d’adaptar als temps actuals. Per això, proposem una innovació en format d’investigació-acció a l’assignatura de Música de 1r d’Educació Secundària Obligatòria en el context català-espanyol. En aquest estudi, fem una revisió teòrica de l’evolució i situació actual de les tecnologies digitals en l’àmbit educatiu, específicament de l’educació obligatòria, i de la competència digital. També proposem una revisió de les competències de l’àmbit musical. Aquestes seran eines per a valorar els resultats que s’obtinguin en l’aplicació de la innovació.
Digital technologies have become a part of society, mostly in Western societies, and they are used in different areas. Each one of those have had to adapt to these changes in society and working methods caused by technologies. Education has not been an exception and has had to adapt to the current situation. For that reason, we propose an Action Research which would be conducted in the 1st course of the Secondary Compulsory Education in Spain. This study is a theoretical review of the evolution and current situation of digital technologies in education, more specifically in secondary education, and digital competence. We also suggest a review of musical competences. These will be the tools to support a correct analysis of the collected data during the implementation of the innovation.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados