Barcelona, España
La comunicació se situa en el marc de l’avaluació formativa i participativa en docènciauniversitària. Pretén valorar la seva pertinença i viabilitat en diverses situacionsd’ensenyament i aprenentatge. Les dades s’han extret de l’anàlisi dels informeselaborats pel professorat a partir de la implementació i aplicació en les sevesassignatures d’un sistema d’avaluació formativa. Tots els casos analitzats pertanyen atitulacions vinculades a la formació del professorat. Aquest estudi forma part d’unprojecte de recerca en innovació finançat per l’ICE de la Universitat de Barcelona
The basis of this paper is to research formative and participatory assessment atuniversity level teaching. It aims at assessing the relevance and viability of formativeand participatory assesment in various teaching and learning situations. The data isdrawn from analysis of reports prepared by faculty members after the implementation ofsuch assessment in one of the courses. All cases studied are part of teacher trainingprogrammes. This study is part of a research project funded by the ICE in teachinginnovation at the University of Barcelona
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados