Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Teaching and Assessing the Nature of Chemistry

  • Autores: Sibel Erduran
  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 29, 2021 (Ejemplar dedicado a: Filosofia de la química), págs. 33-40
  • Idioma: inglés
  • Títulos paralelos:
    • Ensenyar i avaluar la naturalesa de la química
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      El mètode científic sovint es presenta, als llibres de text de ciències, com un procés lineal i gradual que implica contrastar hipòtesis i realitzar experiments. No obstant això, la història de la química ens mostra una diversitat metodològica que inclou també observacions no manipulatives. L’article considera la matriu de Brandon com una eina que permet ressaltar la diversitat metodològica de la química. Es presenten exemples de recursos desenvolupats pel Project Calibrate a Anglaterra per il·lustrar com es poden millorar els compromisos epistemològics dels estudiants, la metacognició i el pensament crític en la química

    • English

      In science textbooks, the scientific method is often presented as a linear and stepwise process that involves hypothesis testing and experiments. Yet history of chemistry illustrates the diversity of methods that also involve non-manipulative observations. The article discusses Brandon’s Matrix that provides a tool for highlighting the diversity of methods in chemistry. Example resources produced by Project Calibrate in England are presented to illustrate how students’ epistemological commitments, metacognition and critical thinking in chemistry can be enhanced.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno