Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La formació de mestres en context de la secundària:: Un mirall compartit entre els agents clau

  • Autores: Susanna Arànega, Juan Llanes Ordóñez
  • Localización: Fòrum: revista d'organització i gestió educativa, ISSN 1696-0475, ISSN-e 2014-4792, Núm. 61, 2023, pág. 27
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Aquest article analitza la formació inicial del professorat de secundària posant el focus en les pràctiques com a eix de la construcció de la identitat docent. A partir d’una recer- ca en la qual ha participat tant professorat universitari com 14 centres de secundària de Catalunya, s’ha examinat el període formatiu i els primers moments de l’exercici profes- sional. S’han escoltat les veus de professorat, tutors i tutores de pràctiques de centres educatius i universitat, estudiants i docents novells, amb l’objectiu de conèixer experièn- cies i necessitats que orientin a incorporar millores a la formació inicial, sempre sota la mirada de trobar l’encaix entre experiència i coneixement. Aquí es presenten els reptes de futur que han emergit de la recerca.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno