Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Nivell educatiu i equitat laboral percebuda: Una anàlisi, a nivell europeu, de la utilitat de l’educació superior

  • Autores: Teresa Torres Coronas
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      El compromís social de les institucions d’educació superior ha d’assegurar que la formació impartida garanteix l’Agenda 2030. La formació ha de ser de qualitat i facilitar l’accés al treball. A partir de l’Enquesta Social Europea, aquest treball analitza la percepció que les persones tenen sobre l’equitat en l’accés a l’educació i en l’accés al mercat laboral. Els resultats permeten analitzar si el sistema d’educació superior garanteix la inserció laboral i el desenvolupament professional.

    • English

      The social commitment of higher education institutions must ensure that the provided training guarantees the 2030 Agenda. Training must be of quality and it needs to facilitate access to work. On the basis of the European Social Survey, this work analyzes people's perception of equity in access to both education and the labour market. Results will allow us to analyse whether higher education system guarantees job placement and career development.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno