Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La formació del professorat a Ciències de la Terra i el foment de la metodologia d’Aprenentatge-Servei (ApS)

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Es presenta una experiència de formació del professorat de Ciències de la Terra sobre la metodologia docent d’Aprenentatge-Servei (ApS). Formar a formadors/es és la clau per fomentar la innovació docent universitària mitjançant la metodologia ApS en les disciplines de Ciències de la Terra. La formació del professorat ha sigut pràctica i aplicada, amb la presentació de casos d’èxit i amb la participació activa de l’alumnat involucrat. Amb aquesta formació s’ha aconseguit motivar diferents professors/es que han incorporat projectes ApS en les seves assignatures o projectes docents.

    • English

      We present an experience intraining Earth Sciences teachers on the teaching methodology of Service-Learning (SL). In Earth Sciences, as well as in other academic fields, training trainers is a crucial element in promotinguniversity teaching innovation through the SL methodology. Our teacher trGeologia, Ciències de la Terra, Formació del Professorat,Aprenentatge-Servei(ApS).aining program has been practical and applied, with presentation of success stories and the active participation of the involved students. Followingthis training, a number ofteachers havesuccessfullyincorporatedSL projects intotheir subjects andteaching projects.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno