Rosa Pàmies Vilà, Lluïsa Jordi Nebot, Joan Puig-Ortiz
Les proves d'Accés a la Universitat (PAU) són un mecanisme habitual per gestionar l’entrada al món universitari. Aquest treball es centra en la Tecnologia Industrial a les PAU catalanes, una matèria que es pot cursar en la modalitat cientificotecnològica del batxillerat. En el treball, s’analitza el contingut de l’examen i l’evolució de les proves en el període 2010-2022. A més, es posa de manifest l’efecte que tenen les diferents legislacions en el nombre d’estudiants que realitzen l’examen i s’analitza l’evolució de les notes dels presentats.
University Entrance Tests (UET) are a common mechanism for managing the entry of students into the university world. This paper focuses on Industrial Technology at Catalan UET, asubject that can be taken in the last two courses of high school education in the scientific-technological modality. This paper analyses the subject exam content and the test evolution in the period 2010-2022. The work also shows the effect of different legislation on the number of students taking the exam and the evolution of their grades.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados