Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
La Tecnologia Industrial a les Proves d’Accés a la Universitat de Catalunya: Anàlisi del contingut i evolució temporal dels resultats
Rosa Pàmies Vilà, Lluïsa Jordi Nebot, Joan Puig-Ortiz
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
Objectius de desenvolupament sostenible. Una mirada des de l’enginyeria mecànica: El projecte ECOMEC. Posar en valor els ensenyaments en Enginyeria Mecànica per assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible
Pau Català Calderón, Lluïsa Jordi Nebot, Joaquim Maria Veciana Fontanet, Rosa Pàmies Vilà
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
Albert Fabregat Sanjuan, Rosa Pàmies Vilà, Agnés Rigo Vidal, Vicenç Pascual Rubio
Revista DYNA, ISSN-e 0012-7361, ISSN 0012-7361, Vol. 98, Nº 4, 2023, págs. 335-340
Anàlisi de les qualificacions obtingudes amb una estrategia docent ludificada: Cas pràctic en assignatures de l’àmbit de l’enginyeria mecànica
Albert Fabregat Sanjuan, Rosa Pàmies Vilà, María Verdú Pina, Cristina Victoria Urbina Pons, Francisco J. Huera Huarte, Francesc Ferrando Piera
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 5, 2021 (Ejemplar dedicado a: Congreso Internacional de Docencia Universitaria e Innovación - CIDUI 2021)
Ús de kahoot! com a eina de ludificació per a la retroalimentació a temps: Aplicació a les pràctiques de Teoria de Màquines i Mecanismes
Rosa Pàmies Vilà, Albert Fabregat Sanjuan, Joan Puig-Ortiz, Lluïsa Jordi Nebot, Antoni Hernández Fernández
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 4, 2018
Laboratory 3.0: Manufacturing technologies laboratory virtualization with a student-centred methodology
Albert Fabregat Sanjuan, Rosa Pàmies Vilà, Francesc Ferrando Piera, Silvia de la Flor López
JOTSE, ISSN-e 2013-6374, Vol. 7, Nº. 2, 2017 (Ejemplar dedicado a: 9th International Conference on University Teaching and Innovation (CIDUI): Learning and teaching innovation impacts), págs. 184-202
Laboratori 3.0: Virtualització del laboratori amb una metodologia centrada en l'estudiant: Millora de l'assignatura de Laboratori de Tecnologia Mecànica mitjançant eines virtuals i una estratègia docent "blended learning"
Albert Fabregat Sanjuan, Rosa Pàmies Vilà, Francesc Ferrando Piera, Silvia de la Flor López
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 3, 2016
Using Google+ for carrying laboratory practices in cooperation between universities
Joan Puig-Ortiz, Rosa Pàmies Vilà, Jordi Martínez Miralles
JOTSE, ISSN-e 2013-6374, Vol. 5, Nº. 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: 8th International Conference on University Teaching and Innovation (CIDUI): Flexible Training Models), págs. 122-129
Lluisa Jordi Nebot, Rosa Pàmies Vilà, Pau Català Calderón, Joan Puig-Ortiz
JOTSE, ISSN-e 2013-6374, Vol. 3, Nº. 1, 2013 (Ejemplar dedicado a: A proposal to improve your assessment skills), págs. 11-22
A. A. Rodriguez, Agnés Rigo Vidal, Rosa Pàmies Vilà, Pïa Valeria Rius
CASEIB 2023. Libro de Actas del XLI Congreso Anual de la Sociedad Española de Ingeniería Biomédica: Contribuyendo a la salud basada en valor / coord. por Joaquín Roca González, Dolores Ojados González, Juan Suardíaz Muro, 2023, ISBN 978-84-17853-76-1, págs. 202-205
Application of multibody dynamics techniques to the analysis of human gait
Rosa Pàmies Vilà
Tesis doctoral dirigida por Josep Maria Font Llagunes (dir. tes.). Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) (2012).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados