LTA (Live Text Acces) european project: Training new professional profiles in accessibility for live events
Com fer un article divulgatiu: Integrant coneixements i desenvolupant competències
Joan Carles Melgarejo i Draper, Elisabet Playà, Cristina Domènech Ortí, Joaquina Lucia Proenza García, Marc Campeny, Cristina Villanova de Benavent, Meritxell Aulinas Juncá, Esperança Tauler, Josep Roque Rosell, Malena Cazorla, Laura Gemmrich, Francisco Javier Casado, Albert Soler i Gil, Alex Garcia, Pau Sunyer Sala, Helena Escalona Orellana, Cristian Ruiz, Ernest Onetti, Ada Rodríguez, Roger Roca, Jordi Llopis, Yousra Haddad, Miquel Grande, Juan Serrano, Julia Farré, Núria Pujol
Estratègies de treball collaboratiu i adquisició de competències digitals en història de l'art: Creació d’un recurs educatiu en obert mitjançant un wiki
Esther Solé Martí, Immaculada Lorés Otzet, Màrius Bernadó Tarragona, Alberto Velasco González, Antoni Jové Albà
Sistema CBM (confidence based marking) en ideas previas para promoción de un aprendizaje autorregulado: futuros profesores de secundaria como aprendices activos y autocompetentes
Ana Remesal Ortiz, Maria de les Salines Carbó Carreté, Judith Oller, Mireya Álvarez Brinquis, Tània Gri, Gemma Pérez i Clemente, Claudia Talavera, M.ªTeresa Torres, Fàtima Vega Llobera
Micro i macro tasques cooperatives, integrades i orientades al món professional i acadèmic: Una experiència d’avaluació continuada i formativa als graus d'Humanitats i Ciències Socials
Les tutories de pràcticum en els estudis de mestre: la vinculació entre contextos, agents, processos i continguts d’aprenentatge
Desenvolupament de competències en el Màster de Formació del Professorat mitjançant l’Aprenentatge basat en problemes i l’aprenentatge basat en reptes: l'aprenentatge situat pel desenvolupament de competències
Vertebrar las prácticas de maestro desde los retos, metas y motivos de cambio y mejora de la escuela: Una experiencia colaborativa entre escuela-universidad en el prácticum de maestro
Javier Onrubia Goñi, Teresa Mauri Majós, Rosa Colomina Álvarez, Eugènia Arús Leita, Anna Ginesta, Rosa María Mayordomo Saíz, Horacio Vidosa Castro, Irene Yúfera Gómez
De la taula de dades a una notícia: L'educació estadística a la formació del professorat de primària
Francisca Manríquez Ubilla, María Núria Gorgorió i Solá, Lluís Albarracín Gordo
TDR/TFG, una collaboració entre universitat i ensenyament secundari: Una experiència en el camp de l'ensenyament de Química
Anna Maria Masdeu i Bultó, Eva Pocurull Aixalà, María del Mar Reguero de la Poza, Ester Borrell Vilanova
Model to manage the process of acquisition of competences through internships: The case of business and administration students
Yolanda Blasco Martel, Frederic Marimon Viadiu, Carme Riera Prunera, Marta Mas Machuca
La competència de recerca en els graus d’Educació Infantil i Educació Primària: la percepció dels tutors i tutores del TFG de les universitats de Barcelona i Girona
Ana Ayuste, Begoña Gros Salvat, Montserrat Payá Sánchez, Marta Sabariego Puig, Berta Palou Julián, Laura Rubio i Serrano, Anna Escofet Roig, Jennifer Mercader, Josep Gustems Carnicer, Mariona Masgrau Juanola, Marta López, José Sánchez Santamaría
Més enllà de les competències, el disseny de models acadèmics integrals: El Model Acadèmic de Psicologia (MAP) a la Universitat de Girona
Esperança Villar Hoz, Mònica Cunill Olivas, Pilar Albertín Carbó, María Aymerich Andreu, Beatriz Caparrós Caparrós, Antonia Dorado Caballero, Mònica González Carrasco, Sara Malo Cerrato, Marc Pérez Burriel, Isabel Pérez Guerra, Carles Rostán Sánchez, Marta Sadurní Brugué, Francesc Sidera Caballero, Ferrán Viñas Poch
Narrativas de indígenas en la escuela de medicina en Brasil: experiencias, extrañezas y perspectivas
Meta-Research Conference: Data-driven planning of a research methods situated-learning activity
La dramatització com a instrument didàctic per a l'aprenentatge: Revivim La Modelo de Barcelona
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados