Instituciones
Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Alumnat amb dificultat de regulació del comportament: estat actual i reptes
Imma Balart Colom, Marta Sadurní Brugué, Marc Pérez Burriel
Àmbits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 60, 2024 (Ejemplar dedicado a: Maig 2024), págs. 38-52
Avaluació de la competència d’aprenentatge autònom al Grau de Psicologia de la UdG
Francesc Sidera Caballero, Pilar Albertín Carbó, Beatriz Caparrós Caparrós, Mònica Cunill Olivas, Mònica González Carrasco, Sara Malo Cerrato, Marc Pérez Burriel, Isabel Pérez Guerra, Marta Sadurní Brugué, Esperança Villar Hoz
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
Més enllà de les competències, el disseny de models acadèmics integrals: El Model Acadèmic de Psicologia (MAP) a la Universitat de Girona
Esperança Villar Hoz, Mònica Cunill Olivas, Pilar Albertín Carbó, María Aymerich Andreu, Beatriz Caparrós Caparrós, Antonia Dorado Caballero, Mònica González Carrasco, Sara Malo Cerrato, Marc Pérez Burriel, Isabel Pérez Guerra, Carles Rostán Sánchez, Marta Sadurní Brugué, Francesc Sidera Caballero, Ferrán Viñas Poch
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 5, 2021 (Ejemplar dedicado a: Congreso Internacional de Docencia Universitaria e Innovación - CIDUI 2021)
Validación de una rúbrica para la evaluación de la narración reflexiva:: la fase de valoración por expertos
Rosario Fernández Peña, Laura Serra-Saurina, Judit Fullana Noell, Ángel Alsina i Pastells, Jordi Colomer Feliu, Sara Ayllon, Marc Pérez Burriel, María Pallisera i Díaz
Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 3, 2016
Una herramienta para evaluar el clima social de las aulas universitarias
Carles Rostán Sánchez, Dolors Cañabate Ortiz, Mònica González Carrasco, Pilar Albertín Carbó, Marc Pérez Burriel
Electronic journal of research in educational psychology, ISSN-e 1696-2095, Vol. 13, Nº. 36, 2015 (Ejemplar dedicado a: Los videojuegos: nuevos instrumentos para la educación y el desarrollo de habilidades), págs. 387-408
Judit Fullana Noell, María Pallisera i Díaz, Jordi Colomer Feliu, Rosario Fernández Peña, Marc Pérez Burriel
Revista de investigación en educación, ISSN-e 2172-3427, ISSN 1697-5200, Vol. 11, Nº. 2, 2013, págs. 60-76
L'avaluació de l'activitat reflexiva a partir del portafoli de l'estudiant
Marc Pérez Burriel
REPTE: Revista de Enseñanza de la Psicología: Teoría y Experiencia, ISSN-e 1699-5546, Nº. 6, 2010, 12 págs.
The temporal relation between regression and transition periods in early infancy
Marta Sadurní Brugué, Marc Pérez Burriel, F. X. Plooij
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Vol. 13, Nº. 1, 2010, págs. 112-126
Apuntes Biográficos de John Bowlby (1907-1990), la revolución de lasegundamitad del siglo XX
Marc Pérez Burriel
Biografías: historia de relaciones significativas:: John Bowlby y Paul-Michel Foucault / coord. por Elena Toranzo, Ruth Alejandra Taborda; Marc Pérez Burriel (aut.), Roberto Follari (aut.), 2020, ISBN 978-987-733-226-1, pág. 7
Elaboració d'Una rúbrica per avaluar la competència reflexiva
Laura Serra-Saurina, Ángel Alsina i Pastells, Sara Ayllón, Jordi Colomer Feliu, Rosario Fernández Peña, Judit Fullana Noell, María Pallisera i Díaz, Marc Pérez Burriel
V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 60-63
Xarxa d’Innovació Docent sobre Aprenentatge Reflexiu (XID-AR): Presentació a la Jornada de Bones Pràctiques 2013 del treball realitzat per la XID-AR durant el curs 2012-13
Jordi Colomer Feliu, Rosario Fernández Peña, Marc Pérez Burriel, María Pallisera i Díaz, Judit Fullana Noell
4es Jornades de bones pràctiques, 2014, ISBN 978-84-8458-433-9, pág. 50
J. Colomer, Rosario Fernández Peña, Ángel Alsina i Pastells, Sara Ayllon Gatnau, Judit Fullana Noell, María Pallisera i Díaz, Marc Pérez Burriel, L. Serra
ICERI 2014: 7th International Conference of Education Research and Innovation, Seville (Spain), 17-19 November 2014 : abstracts CD / Luis Gómez Chova (dir.), A. López Martínez (dir.), I. Candel Torres (dir.), 2014, ISBN 978-84-617-2485-7
Reflective learning in higher education: a mixed quantitativequalitative analysis of students’ appraisals
Marc Pérez Burriel, María Pallisera i Díaz, J. Fullana, Ramón Fernández Cervantes, J. Colomer
ICERI 2013 / Luis Gómez Chova (comp.), A. López Martínez (comp.), I. Candel Torres (comp.), 2013, ISBN 978-84-616-3847-5, págs. 384-391
Treball realitzat per la XID-AR durant el curs 2011-12
Rosario Fernández Peña, María Pallisera i Díaz, Jordi Colomer, Judit Fullana Noell, Marc Pérez Burriel
... Jornades de bones pràctiques: 3eres (2012), 2012, ISBN 9788484584001
Marc Pérez Burriel
Competències acadèmiques i professionals integrades (CAPI): manual de l'estudiant / Carles Rostán Sánchez (ed. lit.), Pilar Albertín Carbó (ed. lit.), 2012, ISBN 9788499840833
Competències acadèmiques i professionals integrades: què aportem d'innovador?
Carles Rostán Sánchez, Marc Pérez Burriel, Pilar Albertín Carbó, Esperança Villar Hoz, Ernest Luz Masergas, Beatriz Caparrós Caparrós, María Aymerich Andreu, Ferrán Viñas Poch, Silvia Font Mayolas, Mònica Cunill Olivas, Isabel Pérez Guerra, Elisabet Serrat Sellabona, Mònica González Carrasco, Anna Maria Pujolràs Baró
... Jornades de bones pràctiques, 2010, ISBN 9788484583134
El Model acadèmic dels estudis de grau en Psicologia de la Universitat de Girona (MAP)
coord. por Universitat de Girona; Esperança Villar Hoz (ed. lit.), Mònica Cunill Olivas (ed. lit.), Francesc Sidera Caballero (col.), Marc Pérez Burriel (col.), Pilar Albertín Carbó (col.), María Aymerich Andreu (col.), Beatriz Caparrós Caparrós (col.), Antonia Dorado Caballero (col.), Mònica González Carrasco (col.), Sara Malo Cerrato (col.), Isabel Pérez Guerra (col.), Carlos Rostán Sánchez (col.), Marta Sadurní Brugué (col.), Ferrán Viñas Poch (col.)
Universitat de Girona = Universidad de Gerona, Documenta Universitaria, 2021. ISBN 9788499845685
Biografías: historia de relaciones significativas:: John Bowlby y Paul-Michel Foucault
coord. por Elena Toranzo, Ruth Alejandra Taborda; Marc Pérez Burriel (aut.), Roberto Follari (aut.)
Nueva Editorial Universitaria , 2020. ISBN 978-987-733-226-1
De les observacions als indicadors: El mòdul de suport a la gestió del riscen infància i adolescència(RUMI Infància Respon)
Carme Montserrat Boada, Ferran Casas Aznar, Jordi Muner, Núria Vilarrubia, Marc Pérez Burriel, Marta Sadurní Brugué
Generalidad de Cataluña = Generalitat de Catalunya, Departament de Benestar Social i Família, 2014
Desenvolupament de la intersubjectivitat secundària a través del joc compartit mare-infant
Marc Pérez Burriel
Tesis doctoral dirigida por Marta Sadurní Brugué (dir. tes.). Universitat de Girona (2017).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados