págs. 1-11
págs. 12-24
págs. 25-36
Alumnat amb dificultat de regulació del comportament: estat actual i reptes
págs. 38-52
El desplegament de l'enfocament restauratiu global a l'àmbit educatiu a Catalunya: la concreció d'un model propi
Mònica Albertí Cortés, Marta Clar i Ballesteros, David Sanahuja Nin
págs. 53-82
págs. 83-94
págs. 95-97
La USAV: revulsiu en la identificació de violències i un pas més cap a la seva eradicació
págs. 98-111
Les violències llegides des de l’oportunitat de canvi i dignificació: El testimoni de l'experiència en un dispositiu educatiu i terapèutic: les Aules Integrals de Suport (AIS)
Mia Puig Rovira, Isaac Sbordone Retuerta, Jose Castillo Murillo, Esther Cárcel Ferrer
págs. 112-134
págs. 135-150
Intervencions restauratives per a l’abordatge de l’assetjament escolar: Sabadell un model propi
Neus Camacho García, Mireia Núñez Cos, Eugenia García Roldan, Gemma Alonso Botella, Marta Canudas Escalé, Eva Pérez Jaén, Àngela Ramon Boixaderas
págs. 151-164
Programa per a testimonis de violència domèstica (programa TEVIST): donant veu a una realitat silenciosa
Fernando Lacasa, Anna Butjosa Molines, María Angeles Navarro, Eva Maria Ortiz Jiménez, Teresa Richart, Mar Álvarez Segura, TEVI Group, Centre for Addiction and Mental Health (CAMH)
págs. 165-180
págs. 181-189
págs. 190-206
págs. 207-213
El treball en salut mental en un CEE. Un enfocament terapèutico-educatiu. Cent anys de Vil·la Joana.: Ramon Almirall, Josep Amorós i Enric Font (coordinadors)
págs. 214-215
Espíritus fuertes y corazones generosos. Estampas de Vélez Blanco: Manuel Sánchez-Cano, Centro de Estudios Velezanos (Ayuntamiento de Vélez Rubio), Ayuntamiento de Vélez Blanco, Museo Comarcal Miguel Guirao
págs. 216-217
El mestre que va prometre el mar: Patrícia Font. Enric Auquer, Laia Costa, Gael Aparicio, Alba Hermoso i Nicolás Calvo . Espanya, 2023
págs. 218-219
págs. 220-221
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados