Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Les xarxes socials institucionals com a eina per a fomentar la inclusió de la perspectiva de gènere en la docència

  • Autores: Nuria Ruiz, Joan Josep Carvajal Martí, Yolanda Cesteros Fernández
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      The Faculty of Chemistry URV has had differentsocial media profiles (Facebook, Twitter and recently, LinkedInand Instagram) since 2015.One of the objectives was to disseminateactivities related to women scientists to contribute to their visibility. Over time, it has been observed that these contents can bereused to create other educational publications with a gender perspective. In thiscommunication, some examples are explained.

    • català

      La Facultat de Química de la URV disposa de perfils a les xarxes socials (Facebook, Twitteri recentment, LinkedIni Instagram) des de l’any 2015. Un dels objectius era el de difondre les activitats relacionades amb dones científiques per contribuir a la seva visibilització. Amb el temps s’ha vist que aquests continguts es poden reutilitzar per crear altres publicacions de caràcter docent amb perspectiva de gènere. En aquesta comunicació s’expliquenalguns exemples.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno