En aquest article es presenten els resultats de l’anàlisi de les impressions d’un grup d’estudiants xinesos, que estan aprenent llengua espanyola, sobre les activitats educatives de prevenció de la discriminació dutes a termeamb el recurs d’aprenentatge mixt Stories that Move. L'anàlisi va identificar la presència de dimensions ecopedagògiques en les narracions. Concretament, s'han valorat veus sobre: a) coneixements i habilitats, i b) processos i mètodes, així com emocions, actituds i valors que posen de manifest les apreciacions d’ells mateixos, la seva relació amb els altres i amb el seu entorn. Les valoracions de l’experiència formativa i intercultural han estat positives i mostren possibilitats de futur interessants.
This article presents the results of the analysis of the impressions of a group of Chinese student learners of the Spanish language who have been carrying out educational activities relating to the prevention of discrimination with the blended-learning resource Stories that Move. The analysis identified the presence of ecopedagogical dimensions in the narratives. Specifically, comments on a) knowledge and skills, and b) processes and methods, as well as emotions, attitudes and values have been observed that highlight conceptions of themselves and of their relationship with others and with their environment. The evaluations of this cross-cultural training experience have been positive and show interesting future possibilities.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados