Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els seminaris de pràctiques com a contextos col.laboratius i de coaprenentatge: El cas del Grau d’Antropologia Social i Cultural de la Universitat Autònoma de Barcelona

  • Autores: Montserrat Clua Fainé, Pepi Soto Marata
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 4, 2018
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Els seminaris de Pràctiques són espais d'aprenentatge col·laboratiuen base al diàleg i la coresponsabilitat de qui hi participa. Es plantegen des de la perspectiva dels professionals reflexius de Donald Schön, de la pràctica de pensar la pràctica de Paulo Freire i dels processos de transmissió i aprenentatge cultural de George Spindler i Harry Wolcott. S'orienten a l'organització d'encontres d'intercanvi d'experiències, emocions i expectatives sorgides de les pràctiques curriculars de 4t curs.

    • English

      The Practices seminars are spaces for collaborative learning based on dialogue and co-responsibility.They are raised from the perspective of the reflective education of practitioners (Donald Schön), the practice of thinking about practice (Paulo Freire) and the processes of transmission and cultural learning (George Spindler, Harry Wolcott).Their goals are the organization of meetings to exchange experiences, emotions and expectations arising from the Curriculum Practices of 4th year students.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno