Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Baixant de la tarima: Una experiència a l'aula on l'alumne pren la paraula

  • Autores: Mireia Farrús i Cabeceran, Montse Serra, Josep M. Basart, Climent Nadeu
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 3, 2016
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      En aquesta comunicació presentem una sèrie d'elements de protagonisme de l'alumne, treballats en una aula d'informàtica, amb l'objectiu de fomentar la participació de l'alumne a la classe. Aquests elements, que inclouen la llibertat, el compromís i l'esperit crític, entre d'altres, impliquen una gestió emocional a l'aula queajuda a millorar la relació entre el professor i l'alumne i, en conseqüència, el procés d'aprenentatge en general.

    • English

      In this paper we present a series of elements to help the student take the floor in a computer science classroom, in order to encourage the student participation. These elements, which include freedom, commitment and critical thinking, among others, involve an emotional management that helps to improve the relationship between the teacher and the student, and consequently, the learning process in general.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno