David López Álvarez, Fermín Sánchez Carracedo
L’educació en enginyeria ha anat evolucionant durant l’últim segle, amb canvis basats en l’observació de coses que no funcionaven i que calia millorar, però no en un estudi sistemàtic i científic de les necessitats específiques de l’enginyeria en educació. Amb l’actual maduresa del camp de recerca en educació de l’enginyeria, s’està produint una profunda reflexió sobre el que caldria canviar per tenir una educació de més qualitat en enginyeria. Aquest article presenta, de manera molt esquemàtica, d’on venim i cap a on anem actualment en l’educació de l’enginyeria.
Engineering education has been evolving over the last century, with changes based on the observation of things that were not working and that needed to be improved rather than on a systematic scientific study of the specific needs of education in engineering. With the maturity now reached in the field of engineering education research, an in-depth reflection is being made on what needs to be changed in order to achieve a higher quality of education in engineering. This article shows, in a very summarized way, where we started out from and where we are now heading in the field of engineering education.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados