M. Begoña Arenas Romero, Rosa María Martínez Vázquez, Andreia Morgado
La inteligencia artificial (IA) ha transformado el ámbito educativo, pero plantea importantes dilemas éticos. En este capítulo del Anuario de la Educación, exploramos los desafíos que se consideran más relevantes relacionados con la aplicación de la IA en la educación superior. Se presentan algunas consideraciones clave basadas en métodos de revisión de literatura y análisis de expertos sobre los campos en los que debería evolucionar esta integración.
La intel·ligència artificial (IA) ha transformat l’àmbit educatiu, però planteja importants dilemes ètics. En aquest capítol de l’Anuari de l’Educació, explorem els desafiaments que es consideren més rellevants relacionats amb l’aplicació de la IA en l’educació superior. Es presenten algunes consideracions clau basades en mètodes de revisió de literatura i anàlisi d’experts sobre els camps en els quals hauria d’evolucionar aquesta integració.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados