Este trabajo pretende contribuir a la realización de una interpretación rigurosa de los resultados del estudio PISA 2022 en las Illes Balears a partir de los datos contenidos en el informe y rehuyendo las opiniones preconcebidas y acientíficas que a menudo impregnan el debate público en torno a esta cuestión. De esta forma, se pretende facilitar el cumplimiento del objetivo del estudio de orientar las políticas educativas a partir de las características y resultados de nuestro sistema educativo y permitir la adopción de medidas de mejora. Por ello, finalmente se introducen diversas propuestas para realizar un análisis más en profundidad de aspectos relevantes incluidos en el informe.
Aquest treball pretén contribuir a la realització d’una interpretació rigorosa dels resultats de l’estudi PISA 2022 a les Illes Balears a partir de les dades contingudes en l’informe defugint les opinions preconcebudes i acientífiques que sovint impregnen el debat públic al voltant d’aquesta qüestió. D’aquesta manera, es pretén facilitar el compliment de l’objectiu de l’estudi d’orientar les polítiques educatives a partir de les característiques i resultats del nostre sistema educatiu i permetre l’adopció de mesures de millora. Per això, finalment s’introdueixen diverses propostes per fer una anàlisi més en profunditat d’aspectes rellevants inclosos en l’informe.
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