Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


PISA 2022: de les opinions preconcebudes a la interpretació rigorosa dels resultats

    1. [1] Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears
  • Localización: Anuari de l'Educació de les Illes Balears, ISSN 1889-805X, Nº. 2024, 2024, págs. 332-343
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      Este trabajo pretende contribuir a la realización de una interpretación rigurosa de los resultados del estudio PISA 2022 en las Illes Balears a partir de los datos contenidos en el informe y rehuyendo las opiniones preconcebidas y acientíficas que a menudo impregnan el debate público en torno a esta cuestión. De esta forma, se pretende facilitar el cumplimiento del objetivo del estudio de orientar las políticas educativas a partir de las características y resultados de nuestro sistema educativo y permitir la adopción de medidas de mejora. Por ello, finalmente se introducen diversas propuestas para realizar un análisis más en profundidad de aspectos relevantes incluidos en el informe.

    • català

      Aquest treball pretén contribuir a la realització d’una interpretació rigorosa dels resultats de l’estudi PISA 2022 a les Illes Balears a partir de les dades contingudes en l’informe defugint les opinions preconcebudes i acientífiques que sovint impregnen el debat públic al voltant d’aquesta qüestió. D’aquesta manera, es pretén facilitar el compliment de l’objectiu de l’estudi d’orientar les polítiques educatives a partir de les característiques i resultats del nostre sistema educatiu i permetre l’adopció de mesures de millora. Per això, finalment s’introdueixen diverses propostes per fer una anàlisi més en profunditat d’aspectes rellevants inclosos en l’informe.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno