Ja és aquí: digitalització, intel·ligència artificial i robòtica
págs. 8-9
Perspectives i reptes sobre l’educació a Balears. Vint anys d’anàlisi i reflexió
Direcció de l'Anuari de l'Educació de les Illes Balears
págs. 12-15
págs. 82-97
Unim paletes per pintar l’horitzó educatiu: el cas del Projecte Sophia
págs. 98-109
EDOFLEX: La flexibilització de l’ensenyament en entorns digitals als centres de les Illes des de la perspectiva dels docents i les famílies
Bárbara Luisa de Benito Crosetti, Antònia Darder Mesquida, Juan Moreno García, Jacoba Munar Garau, Francisca Negre Bennásar, Adolfina Pérez Garcias, Gemma Tur Ferrer, Santos Urbina Ramírez, Sofia Francisca Villatoro Moral
págs. 110-129
Inclusió i digitalització a la comunitat educativa a través de projectes europeus: ERASMUS+ a l’IES Nou Llevant
págs. 130-139
Integració ètica de la intel·ligència artificial en l’educació superior: explorant horitzons i forjant nous camins
M. Begoña Arenas Romero, Rosa María Martínez Vázquez, Andreia Morgado
págs. 140-153
Pedagogies d’aprenentatge actiu: idees per aplicar-les de manera realista i progressiva al nostre disseny i pràctica docent
págs. 154-169
págs. 170-181
págs. 182-193
Impulsar l’ús del català a l’escola: de l’acció individual a la tasca col·lectiva
págs. 194-207
págs. 208-221
Una aposta per una educació per a la transformació social
Miguel Ángel Sanz Chavarría, Mª Mar Carbonell Vidal, Manel Boluda Garrido, Paco Chiva Benajes, Joana Maria Cunill Lladó
págs. 222-237
págs. 238-253
págs. 254-259
págs. 260-273
Aixopluc, espai segur de participació
Eva Planellas Lliteras, Piedad Cuadrado Belmonte, Júlia Fiol Ferrando
págs. 274-291
págs. 292-299
Francesc Xavier Ponseti Verdaguer, José Manuel Bermejo Díaz, Jaume Cantallops Ramon, Elisa Isabel Sánchez Romero, Elias Mastoras, Alexandre García Mas
págs. 300-317
págs. 318-331
PISA 2022: de les opinions preconcebudes a la interpretació rigorosa dels resultats
págs. 332-343
págs. 344-359
págs. 360-373
Matemàtiques a les proves PISA 2022: anàlisi i propostes de millora
págs. 374-389
Informe PISA 2022: anàlisi dels resultats a les Illes Balears. Explorant les interaccions entre benestar, segregació i resiliència en el procés d’aprenentatge
págs. 390-404
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados