InstitucionesPeriodo de publicación recogido
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Patenting fashion: Salvatore Ferragamo between craftmanship and industry
Carlo Marco Belfanti, Elisabetta Merlo
Investigaciones de Historia Económica = Economic History Research, ISSN 1698-6989, Vol. 12, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: The business of fashion in the nineteenth and twentieth centuries), págs. 109-119
Family Business and Luxury Business in Italy (1950-2000).
Andrea Colli, Elisabetta Merlo
Entreprises et Histoire, ISSN 1161-2770, Nº. 46, 2007, págs. 112-124
Elisabetta Merlo
Societá e storia, ISSN 0391-6987, Nº. 65, 1994, págs. 507-528
Making italian fashion global: Brand building and management at Gruppo Finanziario Tessile (1950s-1990s)
Elisabetta Merlo, Mario Perugini
The brand and its history: Trademarks, branding and national identity / J. Patricio Sáiz González (ed. lit.), Rafael Castro Balaguer (ed. lit.), 2022, ISBN 978-1-032-18733-4, págs. 250-277
Tanning between economy and technique history: A short review of the Italian bibliography and some new lines of research
Elisabetta Merlo
Mil años de trabajo del cuero : actas del II Simposium de Historia de las Técnicas, Córdoba, 6-8 de mayo de 1999 / coord. por Ricardo Córdoba de la Llave, 2003, ISBN 84-96229-04-1, págs. 323-334
El trabajo de las pieles en Milán en los siglos XVII y XVIII: entre el divorcio y la unión corporativa
Elisabetta Merlo
El trabajo en la encrucijada: los artesanos urbanos en la Europa de la Edad Moderna / Victoria López Barahona (ed. lit.), José Antolín Nieto Sánchez (ed. lit.), 1996, ISBN 8481981788, págs. 179-202
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