InstitucionesPeriodo de publicación recogido
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Arun Sundararajan
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 83, Nº 5, 2019, págs. 32-35
Playing to the Crowd: Digital Visibility and the Social Dynamics of Purchase Disclosure
Lauren Rhue, Arun Sundararajan
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 43, Nº. 4, 2019, págs. 1127-1141
El futuro del trabajo: la economía digital erosionará fuertemente la relación tradicional entre empleador y empleado
Arun Sundararajan
Finanzas y desarrollo: publicación trimestral del Fondo Monetario Internacional y del Banco Mundial, ISSN 0250-7447, Vol. 54, Nº. 2, 2017, págs. 7-11
Arun Sundararajan
Integración & comercio, ISSN 1026-0463, Nº. 42 (Agosto), 2017 (Ejemplar dedicado a: Robotlucion: el futuro del trabajo en la integración 4.0 de América Latina), págs. 58-68
Trust and the Strength of Ties in Online Social Networks:: An Exploratory Fie/d Experiment
Ravi Bapna, Alok Gupta, Sarah Rice, Arun Sundararajan
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 41, Nº. 1, 2017, págs. 115-130
Is Oprah Contagious?: The Depth of Diffusion of Demand Shocks in a Product Network
Eyal Carmi, Gal Oestreicher-Singe, Uriel Stettner, Arun Sundararajan
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 41, Nº. 1, 2017, págs. 207-222
Nonlinear Pricing of Information Goods
Arun Sundararajan
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Nº. 12, 2004, págs. 1660-1673
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