InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Brett A. Allen, James C. Hannon, Ryan D. Burns, Skip M. Williams
Journal of strength and conditioning research: the research journal of the NSCA, ISSN 1064-8011, Vol. 28, Nº. 7, 2014, págs. 2063-2070
Brian W. McGladrey, James C. Hannon, Avery D. Faigenbaum, Barry B. Shultz, Janet M. Shaw
Journal of strength and conditioning research: the research journal of the NSCA, ISSN 1064-8011, Vol. 28, Nº. 5, 2014, págs. 1433-1442
Effects of Curricular Activity on Students� Situational Motivation and Physical Activity Levels
Zan Gao, James C. Hannon, Maria Newton, Antonio Javier Barragán Piña
Research quarterly for exercise and sport, ISSN 0270-1367, Vol. 82, Nº. 3, 2011, págs. 536-544
Resistance Circuit Training: Its Application for the Adult Population
Mike Waller, Jason Miller, James C. Hannon
Strength and conditioning journal, ISSN 1524-1602, Vol. 33, Nº. 1, 2011, págs. 16-22
Waist Circumference, Pedometer Placement, and Step-Counting Accuracy in Youth
Mark G. Abel, James C. Hannon, Patricia A. Eisenman, Lynda B. Ransdell, Marjorie Pett
Research quarterly for exercise and sport, ISSN 0270-1367, Vol. 80, Nº. 3, 2009, págs. 434-444
Tips to Increase Girls' Participation in Flag Football Units
James C. Hannon, Thomas Ratliffe
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 77, Nº 4, 2006, págs. 14-16
Teaching Taekwondo in Physical Education: Incorporating the Color Belt System
Hyun-Ju Oh, James C. Hannon, Aaron Banks
Strategies: a journal for physical and sport educators., ISSN 0892-4562, Vol. 20, Nº. 1, 2006, págs. 15-19
Cooperative Learning in Physical Education
James C. Hannon, Thomas Ratliffe
Strategies: a journal for physical and sport educators., ISSN 0892-4562, Vol. 17, Nº. 5, 2004, págs. 29-32
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados