Periodo de publicación recogido
|
|
|
Learning Oriented Assessment: putting learning, teaching and assessment together
A. Salamoura, Sarah Unsworth
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 24, No. 3, 2015, págs. 4-7
Processing verb argument structure across languages: Evidence for shared representations in the bilingual lexicon
A. Salamoura, John N. Williams
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 28, Nº 4, 2007, págs. 627-660
The representation of grammatical gender in the bilingual lexicon: Evidence from Greek and German
A. Salamoura, John N. Williams
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 10, Nº 3, 2007, págs. 257-275
Lexical activation of cross-language syntactic priming
A. Salamoura, J. N. Williams
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 9, Nº 3, 2006, págs. 299-308
Classifying intermediate learner English: a data-driven approach to learner corpora
Theodora Alexopoulou, Helen Yannakoudakis, A. Salamoura
Twenty years of learner corpus research: looking back, moving ahead / Sylviane Granger (ed. lit.), Gaëtanelle Gilquin (ed. lit.), Fanny Meunier (ed. lit.), 2013, ISBN 978-2-87558-199-0, págs. 11-23
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados