Periodo de publicación recogido
|
|
|
The occurrence and correlates of emotional interdependence in romantic relationships
Lara Sels, Jed Cabrieto, Emily A. Butler, Harry T. Reis, Eva Ceulemans, Peter Kuppens
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 119, Nº. 1, 2020, págs. 136-158
Confused or curious?: Openness/intellect predicts more positive interest-confusion relations
Kirill Fayn, Paul J. Silvia, Egon Dejonckheere, Stijn Verdonck, Peter Kuppens
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 117, Nº. 5, 2019, págs. 1016-1033
The bipolarity of affect and depressive symptoms.
Egon Dejonckheere, Merijn Mestdagh, Marlies Houben, Yasemin Erbas, Madeline Pe, Peter Koval, Annette Brose, Brock Bastian, Peter Kuppens
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 114, Nº. 2, 2018, págs. 323-341
Why I don’t always know what I’m feeling:: The role of stress in within-person fluctuations in emotion differentiation.
Yasemin Erbas, Eva Ceulemans, Elise K. Kalokerinos, Marlies Houben, Peter Koval, Madeline Pe, Peter Kuppens
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 115, Nº. 2, 2018, págs. 179-191
The relation between short-term emotion dynamics and psychological well-being: : A meta-analysis
Marlies Houben, Wim Van Den Noortgate, Peter Kuppens
Psychological Bulletin, ISSN-e 1939-1455, Vol. 141, Nº. 4, 2015, págs. 901-930
Adapting the Formal to the Substantive: Constrained Tucker3-HICLASS
Eva Ceulemans, Iven van Mechelen, Peter Kuppens
Journal of classification, ISSN 0176-4268, Vol. 21, Nº 1, 2004, págs. 19-50
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados