InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Future preschool teachers’ mathematical questions during shared book reading
Emke Op ‘t Eynde, Fien Depaepe, Wim Van Den Noortgate, Lieven Verschaffel, Joke Torbeyns
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 38, Nº 4, 2023, págs. 1707-1727
Psychometric properties of the Positive and Negative Affect Scale for Children (PANAS-C) in Peru
Liliana Casuso, Rafael Gargurevich, Wim Van Den Noortgate, Omer Van der Bergh
Revista interamericana de psicología = Interamerican journal of psychology, ISSN 0034-9690, Vol. 50, Nº. 2, 2016, págs. 170-185
The relation between short-term emotion dynamics and psychological well-being: : A meta-analysis
Marlies Houben, Wim Van Den Noortgate, Peter Kuppens
Psychological Bulletin, ISSN-e 1939-1455, Vol. 141, Nº. 4, 2015, págs. 901-930
Global processing takes time: : A meta-analysis on local–global visual processing in ASD
Ruth Van der Hallen, Kris Evers, Katrien Brewaeys, Wim Van Den Noortgate, Johan Wagemans
Psychological Bulletin, ISSN-e 1939-1455, Vol. 141, Nº. 3, 2015, págs. 549-573
Enjoying mathematics or feeling competent in mathematics?: Reciprocal effects on mathematics achievement and perceived math effort expenditure
Maarten Pinxten, Herbert W. Marsh, Bieke De Fraine, Wim Van Den Noortgate, Jan van Damme
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2014, págs. 152-174
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados