Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Learning goal orientation in high-ability and average-ability students: Developmental trajectories, contextual predictors, and long-term educational outcomes.
Alicia Ramos, Bieke De Fraine, Karine Verschueren
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 2, 2021, págs. 370-389
Does the track matter?: A comparison of students’ achievement in different tracks.
Jonas Dockx, Bieke De Fraine, Machteld Vandecandelaere
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 5, 2019, págs. 827-846
The long-term differential achievement effects of school socioeconomic composition in primary education: A propensity score matching approach
Barbara Belfi, Carla Haelermans, Bieke De Fraine
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 86, Nº. 4, 2016, págs. 501-525
The gender gap in student engagement: The role of teachers' autonomy support, structure, and involvement
Sofie Lietaert, Debora Roorda, Ferre Laevers, Karine Verschueren, Bieke De Fraine
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2015, págs. 498-518
Enjoying mathematics or feeling competent in mathematics?: Reciprocal effects on mathematics achievement and perceived math effort expenditure
Maarten Pinxten, Herbert W. Marsh, Bieke De Fraine, Wim Van Den Noortgate, Jan van Damme
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2014, págs. 152-174
Sofie Wouters, Bieke De Fraine, Hilde Colpin, Jan van Damme, Karine Verschueren
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 793-805
Causal ordering of academic self-concept and achievement: Effects of type of achievement measure.
Maarten Pinxten, Bieke De Fraine, Jan van Damme, Ellen D'Haenens
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2010, págs. 689-709
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados