Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
School-based psychosocial interventions’ effectiveness in strengthening refugee and migrant adolescents’ mental health, resilience, and social relations: a four-country cluster randomized study
Caroline Spaas, Sameh Said Metwaly, Morten Skovdal, Nina Langer Primdahl, Signe Smith Jervelund, Per Kristian Hilden, Arnfinn J. Andersen, Marianne Opaas, Emma Soye, Charles Watters, An Verelst, Ilse Derluyn, Hilde Colpin, Lucia De Haene
Psychosocial Intervention, ISSN 1132-0559, Vol. 32, Nº. 3, 2023, págs. 177-189
Migrant Students’ Sense of Belonging and the Covid‐19 Pandemic: Implications for Educational Inclusion
Nikolett Szelei, Ines Devlieger, An Verelst, Caroline Spaas, Signe Smith Jervelund, Nina Langer Primdahl, Morten Skovdal, Marianne Opaas, Natalie Durbeej, Fatumo Osman, Emma Soye, Hilde Colpin, Lucia De Haene, Sanni Aalto, Reeta Kankaanpää, Kirsi Peltonen, Arnfinn J. Andersen, Per Kristian Hilden, Charles Watters, Ilse Derluyn
Social Inclusion, ISSN-e 2183-2803, Vol. 10, Nº. 2, 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Educational Inclusion of Vulnerable Children and Young People After Covid-19), págs. 172-184
Transactional Links Between Social Anxiety Symptoms and Parenting Across Adolescence: Between- and Within-Person Associations
Stefanie A. Nelemans, Loes Keijsers, Hilde Colpin, Karla van Leeuwen, Patricia Bijttebier, Karine Verschueren, Luc Goossens
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 3, 2020, págs. 814-828
The role of preschool teacher-child interactions in academic adjustment: An intervention study with Playing-2-gether
Sanne Van Craeyevelt, Karine Verschueren, Caroline Vancraeyveldt, Sofie Wouters, Hilde Colpin
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 87, Nº. 3, 2017, págs. 345-364
Transactional Links Between Teacher–Child Relationship Quality and Perceived Versus Sociometric Popularity: A Three-Wave Longitudinal Study
Steven De Laet, Sarah Doumen, Eleonora Vervoort, Hilde Colpin, Karla van Leeuwen, Luc Goossens, Karine Verschueren
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 4, 2014, págs. 1647-1662
Children's Social Self-Concept and Internalizing Problems: The Influence of Peers and Teachers
Jantine L. Spilt, Pol A. C. van Lier, Geertje Leflot, Patrick Onghena, Hilde Colpin
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 3, 2014, págs. 1248-1256
Sofie Wouters, Bieke De Fraine, Hilde Colpin, Jan van Damme, Karine Verschueren
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 793-805
Pedagogía familiar y la nueva tecnología de la reproducción: un estudio comparativo de la relación padres-hijos entre familias con niños nacidos por fertilización in vitro y familias con niños concebidos naturalmente
Hilde Colpin, Lieve Vandemeulebroecke
Prisma, ISSN 0797-8057, Nº. 11, 1999 (Ejemplar dedicado a: Nuevos temas en la educación), págs. 168-179
Le soutien offert par l'école aux enfants de nouveaux types familiaux: l'expérience des parents
Hilde Colpin, Kristel Janssen, Lieve Vandemeulebroecke, Pol Ghesquière
Questions d'éducation familiale / coord. por Ercilia Palacio-Quintin, Jean-Marie Bouchard, Bernard Terrisse, 2004, ISBN 2-89381-891-9, págs. 349-368
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados