InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The reciprocal 2I/E model: An investigation of mutual relations between achievement and self-concept levels and changes in the math and verbal domain across three countries
Fabian Wolff, Fabio Sticca, Christoph Niepel, Thomas Götz, Jan van Damme, Jens Möller
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 8, 2021, págs. 1529-1549
Enjoying mathematics or feeling competent in mathematics?: Reciprocal effects on mathematics achievement and perceived math effort expenditure
Maarten Pinxten, Herbert W. Marsh, Bieke De Fraine, Wim Van Den Noortgate, Jan van Damme
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2014, págs. 152-174
Sofie Wouters, Bieke De Fraine, Hilde Colpin, Jan van Damme, Karine Verschueren
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 793-805
Causal ordering of academic self-concept and achievement: Effects of type of achievement measure.
Maarten Pinxten, Bieke De Fraine, Jan van Damme, Ellen D'Haenens
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2010, págs. 689-709
Enhancing effort and achievement: The importance of parent involvement and home-school partnerships
Jan van Damme, Marie-Christine Opdenakker
REICE: Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, ISSN-e 1696-4713, Vol. 3, Nº. 1, 2005 (Ejemplar dedicado a: XVIII International Congress on School Effectiveness and Improvement (ICSEI 2005)), págs. 1-8
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados