Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Short-term memory problems for phonemes’ serial order in adults with dyslexia: Evidence from a different analysis of the Nonword repetition task
Kirsten Schraeyen, Wim van Der Elst, Astrid Geudens, Pol Ghesquière, Dominiek Sandra
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 40, Nº 3, 2019, págs. 613-644
Morphological awareness and visual processing of derivational morphology in high-functioning adults with dyslexia: An avenue to compensation?
Jeremy M. Law, Anneli Veispak, Jolijn Vanderauwera, Pol Ghesquière
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 39, Nº 3, 2018, págs. 483-506
Beyond global differences between monolingual and bilingual children on the nonword repetition task: retention skills for phonemes’ identity and serial order
Kirsten Schraeyen, Wim van Der Elst, Astrid Geudens, Pol Ghesquière, Dominiek Sandra
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 21, Nº 2, 2018, págs. 403-418
Children's understanding of the addition/subtraction complement principle
Joke Torbeyns, Greet Peters, Bert De Smedt, Pol Ghesquière, Lieven Verschaffel
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 86, Nº. 3, 2016, págs. 382-396
Parenting, Socioeconomic Status and Psychosocial Functioning in Peruvian Families and their Children
Denisse Lisette Manrique Millones, Pol Ghesquière, Karla van Leeuwen
Anales de psicología, ISSN-e 1695-2294, ISSN 0212-9728, Vol. 30, Nº. 3, 2014, págs. 995-1005
Associations between Psychosocial Functioning and Academic Achievement: The Peruvian Case
Denisse Lisette Manrique Millones, Karla van Leeuwen, Pol Ghesquière
Universitas psychologica, ISSN 1657-9267, Vol. 12, Nº. 3, 2013, págs. 725-737
Bart Boets, Maaike Vandermosten, Piers Cornelissen, Jan Wouters, Pol Ghesquière
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 3, 2011, págs. 854-869
Academic perfomance of Peruvian elementary school children: the case of schools in Lima at the 6th grade
Denisse Lisette Manrique Millones, Karla van Leeuwen, Pol Ghesquière
Interdisciplinaria: Revista de psicología y ciencias afines = journal of psychology and related sciences, ISSN-e 1668-7027, ISSN 0325-8203, Vol. 28, Nº. 2, 2011, págs. 323-344
Child and family characteristics associated with nonpromotion in preprimary education
Els Gadeyne, Patrick Onghena, Pol Ghesquière
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 74, Nº. 4, 2008, págs. 453-469
Le soutien offert par l'école aux enfants de nouveaux types familiaux: l'expérience des parents
Hilde Colpin, Kristel Janssen, Lieve Vandemeulebroecke, Pol Ghesquière
Questions d'éducation familiale / coord. por Ercilia Palacio-Quintin, Jean-Marie Bouchard, Bernard Terrisse, 2004, ISBN 2-89381-891-9, págs. 349-368
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados