Periodo de publicación recogido
|
|
|
Evaluating Event Effectiveness Across Alternate Platforms
Kristin Marek, Sarah Tanford, Seyhmus Baloglu
Event management, ISSN 1525-9951, Vol. 22, No. 2, 2018, págs. 135-151
A Model of Memorable Tourism Experience: the Effects on Satisfaction, Affective Commitment, and Storytelling
Yun Ying Susan Zhong, James A. Busser, Seyhmus Baloglu
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 22, Nº. 2, 2017, págs. 201-217
Competitividad Turística de Asia Pacífico Destinos
Xi Yu Leung, Seyhmus Baloglu
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 18, Nº. 4, 2013, págs. 371-384
Consumer E-Loyalty to Online Travel Intermediaries
Gregory E. Dunn, Seyhmus Baloglu, Pearl Brewer, Hailin Qu
Journal of quality assurance in hospitality & tourism, ISSN 1528-008X, Vol. 10, Nº. 1, 2009, págs. 1-22
Safety and Security as Part of the Hotel Servicescape for Meeting Plannners
Tyra W. Hilliard, Seyhmus Baloglu
Journal of convention & Event tourism, ISSN 1547-0148, Vol. 9, Nº. 1, 2007, págs. 15-34
Host image and destination personality
Yuksel Ekinci, Ercan Sirakaya-Turk, Seyhmus Baloglu
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 12, Nº. 5-6, 2007, págs. 433-446
A Cognitive–Affective Positioning Analysis of Convention Cities: an Extension of the Circumplex Model of Affect
Seyhmus Baloglu, Curtis Love
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 9, Nº. 4, 2005, págs. 299-308
An Investigation of a Loyalty Typology and the Multidestination Loyalty of International Travelers
Seyhmus Baloglu
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 6, Nº. 1, 2001, págs. 41-52
Including Student Information in Cover Letters: I am a Student, please help
Seyhmus Baloglu, John T. Bowen
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 12, Nº. 1, 2000, págs. 16-18
Un modelo para la formación de la imágen de un destino
Seyhmus Baloglu, Ken W. McCleary
Annals of Tourism Research en Español, ISSN 1575-443X, Vol. 1, Nº. 2, 1999, págs. 325-355
Destination Loyalty and Switching Behavior of Travelers: a Markov Analysis
Seyhmus Baloglu, Ranel E. Erickson
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 2, Nº. 2, 1998, págs. 119-127
“Destination Loyalty and Switching Behavior Of Travelers" Revisited
Seyhmus Baloglu, Ranel E. Erickson
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 3, Nº. 2, 1998, págs. 117-118
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados