Periodo de publicación recogido
|
|
|
Haüy, Weiß, Fröbel: the influence of nineteenth-century crystallography on the mathematics of Friedrich Fröbel’s kindergarten. Part 1: the published materials
Michael Friedman, José Muñoz
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 59, Nº. 2, 2023 (Ejemplar dedicado a: Highlighted topic : Fröbel and the Fröbelians), págs. 191-211
Haüy, Weiß, Fröbel: the influence of nineteenth-century crystallography on the mathematics of Friedrich Fröbel’s Kindergarten. Part 2: new evidence from unpublished notes
Michael Friedman, José Muñoz
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 59, Nº. 2, 2023 (Ejemplar dedicado a: Highlighted topic : Fröbel and the Fröbelians), págs. 212-232
“Falling into disuse”: the rise and fall of Froebelian mathematical folding within British kindergartens
Michael Friedman
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 54, Nº. 5, 2018, págs. 564-587
Physics, Philosophy, and the fundations of the Geometry
Michael Friedman
Diálogos, ISSN 0012-2122, Vol. 37, Nº 79, 2002, págs. 121-142
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados