InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Connecting the Past to the Present in the Middle-Level Classroom: A Comparative Case Study
Sarah T. Brooks
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 42, Nº 1, 2014, págs. 65-95
Historical Empathy as Perspective Recognition and Care in One Secondary Social Studies Classroom
Sarah T. Brooks
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 39, Nº 2, 2011, págs. 166-202
Poetry and female patronage in Late Byzantine Tomb decoration: two epigrams by Manuel Philes
Sarah T. Brooks
Dumbarton oaks papers, ISSN 0070-7546, Nº. 60, 2006, págs. 223-248
Biography as a Means of Exploring Enduring Issues of Social Studies Education
Sarah T. Brooks
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 36, Vol. 3, 2008, págs. 278-281
Es reseña de:
This Happened in America: Harold Rugg and the Censure of Social Studies
R.W. Evans,
Charlotte : Information Age Publishing, 2007
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados