Periodo de publicación recogido
|
|
|
Plurilingual Pedagogical Practices in a Policy-Constrained Context: A Northern Ugandan Case Study
Doris Maandebo Abiria, Margaret Early, Maureem Kendrick
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 47, Nº. 3, 2013, págs. 567-590
Researcher Identity, Narrative Inquiry, and Language Teaching Research
Bonny Norton, Margaret Early
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 45, Nº. 3, 2011, págs. 415-439
Producing multimodal picture books and dramatic performances in a core French classroom: An Exploratory Case Study
Margaret Early, Cindy Yeung
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 66, Nº. 2, 2009, págs. 299-322
Adolescent ESL students' interpretation and appreciation of literary texts
Margaret Early, Sondra Marshall
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 64, Nº. 3, 2008, págs. 377-398
Teachers´ professional knowledge in scaffolding academic literacies for English language learners.
Margaret Early, Diane Potts, Bernard Mohan
Prospect: an Australian journal of TESOL, ISSN 0814-7094, Vol. 20, Nº. 3, 2005, págs. 63-76
A Computer-Based Reading Tutor for Young Language Learners
Margaret Early, Joan Shapiro
Handbook of Research on Computer-Enhanced Language Acquisition and Learning / coord. por Fenghui Zhang, Sarah B. Barber, 2008, ISBN 9781599048956, pág. 10
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados