InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Profitability of microfinance institutions and borrowers: a systematic literature review
Salvador Fonseca, António Carrizo Moreira, Jorge Mota
Management Letters / Cuadernos de Gestión, ISSN 1131-6837, Vol. 24, Nº 2, 2024, págs. 39-53
Drivers and obstacles on refugee entrepreneurship. The host country perspective
Ana Paula Reis, Inês Sá, Rosa M. Costa, António Carrizo Moreira
Management Letters / Cuadernos de Gestión, ISSN 1131-6837, Vol. 24, Nº 2, 2024, págs. 95-110
The role of Passion and Self-Efficacy in entrepreneurial activities in the gig economy: an Unsupervised Machine Learning Analysis with Topic Modeling
Bruno C. Silva, António Carrizo Moreira
Management Letters / Cuadernos de Gestión, ISSN 1131-6837, Vol. 24, Nº 2, 2024, págs. 111-129
Sustainable and Green City Brand. An Exploratory Review
António Carrizo Moreira, Cristiana Rêga Pereira, Margarida Fernandes Lopes, Raquel Arêde Rodrigues Calisto, Vera Teixeira Vale
Management Letters / Cuadernos de Gestión, ISSN 1131-6837, Vol. 23, Nº 1, 2023, págs. 23-35
Emprendimiento y economía gig: un análisis bibliométrico
António Carrizo Moreira, Bruno Carvalho da Silva
Management Letters / Cuadernos de Gestión, ISSN 1131-6837, Vol. 22, Nº 2, 2022, págs. 23-44
Abandono en servicios: una revisión bibliométrica
António Carrizo Moreira, Hugo Ribeiro, Belem Barbosa, Ricardo José de Ascensão Gouveia Rodrigues
Management Letters / Cuadernos de Gestión, ISSN 1131-6837, Vol. 22, Nº 2, 2022, págs. 97-121
Introducción a la Sección Especial: Innovación
António Carrizo Moreira
Management Letters / Cuadernos de Gestión, ISSN 1131-6837, Vol. 21, Nº 2, 2021, págs. 79-82
Dinámica competitiva de los grupos estratégicos en la industria bancaria portuguesa
Albérico Travassos Rosário, António Carrizo Moreira, Pedro Macedo
Management Letters / Cuadernos de Gestión, ISSN 1131-6837, Vol. 21, Nº 2, 2021, págs. 119-133
Internacionalização de PME no Continente Americano: Revisão da Literatura.
Cláudia Pires Ribau, António Carrizo Moreira, Mário Lino Barata Raposo
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, ISSN 0121-5051, Vol. 28, Nº 67 (enero-marzo), 2018, págs. 59-73
The effects of brand experiences on quality, satisfaction and loyalty: an empirical study in the telecommunications multiple-play service market
António Carrizo Moreira, Pedro M. Freitas da Silva, Vitor Moutinho
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, ISSN 0121-5051, Vol. 27, Nº 64 (abril-junio), 2017, págs. 23-36
Una revisión interpretativa sobre el desarrollo de nuevos productos
António Carrizo Moreira, Hanna Leonidivna Karachun
Cuadernos de Administración, ISSN-e 1900-7205, ISSN 0120-3592, Vol. 27, Nº. 49, 2014, págs. 155-182
Valoración inmobiliaria. Aplicación do método de rendas nos municipios portugueses
António Carrizo Moreira, Fernando Oliveira Tavares, Elisabeth Texeira Pereira
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, ISSN-e 2255-5951, ISSN 1132-2799, Vol. 23, Nº. 1, 2014, págs. 187-202
Single Minute Exchange of Die: A Case Study Implementation
António Carrizo Moreira, Gil Campos Silva Pais
Journal of Technology Management & Innovation, ISSN-e 0718-2724, Vol. 6, Nº. 1, 2011, págs. 129-146
Qualidade nos Serviços de Alojamento Rural: O Agroturismo em Trás-os-Montes e Alto Douro, Portugal
António Carrizo Moreira, Ana Margarida de Campos Duque Dias
Gestión turística, ISSN-e 0717-1811, Nº. 13, 2010
A avaliaçao da satisfaçao do passageiro da TACV- Cabo Verde "Airlines"
António Carrizo Moreira, Dénise Isabel Monteiro Delgado
Revista Turismo & Desenvolvimento, ISSN 1645-9261, Nº. 9, 2008, págs. 31-43
António Carrizo Moreira
Cuadernos de Administración, ISSN-e 1900-7205, ISSN 0120-3592, Vol. 20, Nº. 34, 2007
Measuring the effect of entrepreneurial ecosystem quality on entrepreneurial activity: The mediation role of education
Mariana Pita, Joana Maria Costa Martins das Dores, António Carrizo Moreira
Encuentro Ibérico de Investigación y Educación de emprendimiento GEM-CEE: ABSTRACTS / coord. por Loreto Fernández Fernández, Isabel Neira Gómez, Sara Fernández López, 2020, págs. 33-36
The influence of ecological concern on green purchase behavior
Eva Sofia Plag Fontes, António Carrizo Moreira, Vera Silva Carlos
XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça. Desenvolvimento e coesão territorial. Livro de resumos / Paula Fernandes (aut.), 2020, ISBN 978-972-745-273-6, pág. 129
The Challenging Dynamics of Nascent Entrepreneurship
Alexandra Maria Santos Silva França, Alexandra Vilares, Silja Frankenbach, Vanda Vereb, António Carrizo Moreira
Nascent entrepreneurship and successful new venture creation / António Carrizo Moreira (ed. lit.), José Guilherme Leitão Dantas (ed. lit.), Fernando Manuel Valente (ed. lit.), 2018, ISBN 9781522529361, págs. 1-28
Collaborative New Product Development and the Supplier/Client Relationship: Cases from the Furniture Industry
Luís Filipe Reis Silva, António Carrizo Moreira
New Perspectives on Applied Industrial Tools and Techniques / coord. por Jorge Luis García Alcaraz, Giner Alor Hernández, Aidé Aracely Maldonado Macías, Cuauhtémoc Sánchez Ramírez, 2018, ISBN 9783319568713, págs. 175-196
Antecedentes do brand risk no mercado dos relógios de luxo
António Carrizo Moreira, Vitor Moutinho, Pedro Miguel Silva, Sílvia Maria Gomes de Almeida
Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa / coord. por Noelia Araújo Vila; José Antonio Fraiz Brea (dir.), 2015, ISBN 978-84-697-2121-6, pág. 145
Patterns of technology acquisition in small and medium-sized firms in their relationship with multinational firms: New challenges in the user-producer relationship
António Carrizo Moreira
Novos desafios na Gestão, Innovação ou renovação?: XII Jornadas Luso-Espanholas de gestão científica, Vol. 7, 2002 (Entrepreneurship, I&D e Internacionalização), ISBN 972-9209-90-1, págs. 215-224
Nascent entrepreneurship and successful new venture creation
António Carrizo Moreira (ed. lit.), José Guilherme Leitão Dantas (ed. lit.), Fernando Manuel Valente (ed. lit.)
Business Science Reference, 2018. ISBN 9781522529361
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados