InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Signing songs and the openings of semiotic repertoires
Kristin Snoddon
Translation and translanguaging in multilingual contexts, ISSN-e 2352-1813, ISSN 2352-1805, Vol. 10, Nº. 2, 2024, págs. 255-277
Sign language planning and policy in Ontario teacher education
Kristin Snoddon
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 20, Nº. 4, 2021, págs. 577-598
Problematizing the Legal Recognition of Sign Languages in Canada
Kristin Snoddon, Erin Wilkinson
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 75, Nº. 2, 2019, págs. 128-144
Whose ASL counts?: Linguistic prescriptivism and challenges in the context of parent sign language curriculum development
Kristin Snoddon
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 21, Nº. 8, 2018, págs. 1004-1015
Uncovering translingual practices in teaching parents classical ASL varieties
Kristin Snoddon
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 14, Nº. 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Translanguaging and repertoires across signed and spoken languages: Insights from linguistic ethnographies in semiotically diverse contexts.), págs. 303-316
Kristin Snoddon
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 71, Nº. 3, 2015, págs. 270-287
Equity in education: signed language and the courts
Kristin Snoddon
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 10, Nº. 3, 2009 (Ejemplar dedicado a: Language Planning and Sign Languages), págs. 255-271
American Sign Language and Early Intervention
Kristin Snoddon
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 64, Nº. 4, 2008, págs. 581-604
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados