Periodo de publicación recogido
|
|
|
Hotel Guests' Revisit Intentions Post-Covid-19: Reexamining the Role of Service Quality, CSR, and Reputation While Accounting for Guests' Trepidation
Guy Assaker, Peter O'Connor
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 28, Nº. 3, 2023, págs. 455-467
Anatoli Colicev, Ashwin Malshe, Koen Pauwels, Peter O'Connor
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 82, Nº 1, 2018, págs. 37-56
Profiling Tourism Smes According to Owners' Support for Community: a Cluster Analysis Approach
Rob Hallak, Guy Assaker, Peter O'Connor
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 18, Nº. 6, 2013, págs. 691-705
Managing Hospitality Information Technology in Europe: Issues, Challenges and Priorities
Peter O'Connor
Journal of hospitality and leisure marketing, ISSN 1050-7051, Vol. 17, Nº. 1-2, 2008, págs. 59-77
Information Commnicaction Technology Revolutionizing Tourism
Dimitrios Buhalis, Peter O'Connor
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 30, Nº. 3, 2005, págs. 7-16
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados