Periodo de publicación recogido
|
|
|
Informational Challenges in Omnichannel Marketing: Remedies and Future Research
Tony Haitao Cui, Anindya Ghose, Hanna Halaburda, Raghuram Iyengar, Koen Pauwels, S. Sriram, Catherine Tucker, Sriraman Venkataraman
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 85, Nº 1, 2021, págs. 103-120
Anatoli Colicev, Ashwin Malshe, Koen Pauwels, Peter O'Connor
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 82, Nº 1, 2018, págs. 37-56
The impact of brand familiarity on online and offline media synergy
Koen Pauwels, Ceren Demirci, Gokhan Yildirim, Shuba Srinivasan
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 33, Nº 4, 2016, págs. 739-753
Do display ads influence search? Attribution and dynamics in online advertising
Pavel Kireyev, Koen Pauwels, Sunil Gupta
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 33, Nº 3, 2016, págs. 475-490
Building with bricks and mortar: : The revenue impact of opening physical stores in a multichannel environment
Koen Pauwels, Scott A. Neslin
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 91, Nº 2, 2015, págs. 182-197
The hare and the tortoise: : Do earlier adopters of online channels purchase more?
LI Jing, Umut Konus, Koen Pauwels, Fred Langerak
Journal of retailing, ISSN 0022-4359, Vol. 91, Nº 2, 2015, págs. 289-308
Winning hearts, minds and sales: How marketing communication enters the purchase process in emerging and mature markets
Koen Pauwels, Selin Erguncu, Gokhan Yildirim
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 30, Nº 1, 2013, págs. 57-68
Private-Lavel Use and Store Loyalty.
Kasum Ailawadi, Koen Pauwels, Jan-Benedict E.M. Steenkamp
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 72, Nº 6, 2008, págs. 19-30
¿Quién se beneficia de las promociones de precios?
Koen Pauwels, Dominique Hanssens, Shuba Srinivasan, Marnik Dekimpe
Harvard Deusto business review, ISSN 0210-900X, Nº 122, 2004, págs. 4-5
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados