Periodo de publicación recogido
|
|
|
The world of English language teaching: Creating equity or inequity?
Denise E. Murray
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 1, 2020, págs. 60-70
Opening doors: teachers learning through collaborative research.
Gillian Wigglesworth, Denise E. Murray
Prospect: an Australian journal of TESOL, ISSN 0814-7094, Vol. 22, Nº. 1, 2007, págs. 19-36
Scaffolding instruction for reading the Web
Denise E. Murray, Pam McPherson
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 10, Nº. 2, 2006, págs. 131-156
Mike Levy and Glenn Stockwell: Call Dimensions: Options and Issues in Computer-Assisted Language Learning: Philip Hubbard and Mike Levy (eds): Teacher Education in Call
Denise E. Murray
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 30, Nº 3, 2009, págs. 441-445
Es reseña de:
Teacher Education in CALL edited by HUBBARD, PHILIP, & MIKE LEVY
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 91, Nº 4, 2007, págs. 722-723
CALL Dimensions: Options and Issues in Computer-Assisted Language Learning by LEVY, MIKE, & GLENN STOCKWELL
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 91, Nº 4, 2007, págs. 723-725
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados